mysweetestthings -

Make some memories tonight!♥

Borde egentligen verkligen sova nu, är jätte trött och ska upp klockan fem, men jag har inte bloggat på länge.. Så jag gör de nu..(:
Kommer inte ihåg vad jag gjorde i lördags.. Men jag var träningsfri och Marcus jobbade nog till två.. Tror jag... I söndags jobbade jag iallafall och slutade var hemma tre, och nyduschad, i nya kläder och med träningkläder, va vi utanför dörren tjugoöver tre.. haha^^ Åkte in med Marcus till La Vacca i Göteborg och firade med mammas sida släkten att min morfar fyllt 80! Jag va tvungen att åka tidigt till träningen, så jag fick ingen tårta)): Men min bby tog hem en bit till mig... Tårtan va inte god.. Sen efter träningen åkte jag hem till Marcus, sov där och körde honom till jobbet och var hemma och hade tråkigt hela dagen innan jag åkte och tränade! Sen åkte jag hem till min bby på kvällen och sova där, körde honom till jobbet, åkte hem och gjorde mig iordning och åkte hem till Emmy♥ Saknade flicka! Mysigt(: Satt mest och pratade, och köpte lite godis!(: Sen åkte jag till Göteborg och hjälpte Marcus, eller höll honom sällskap åtminstone, att stänga! Han klarade ju de så bra själv(: Sen åt vi på köttbullecafét och åkte hem till Anneberg! Sen i onsdags var jag ledig från jobbet, och han med, så vi var hemma hos honom nästan hela dagen, förutom en sväng till kungsmässan där jag köpte två spel(y' haha^^ Spyro och Harry potter(: Sen åkte jag till träningen, och hem och sov! Idag har jag jobbat 5:45-13:00, sen åkte jag och hämtade Johanna på stationen och åkte till kungsmässan och fikade! Mysigt! Har saknat henne!♥ 
Imon har jag och Marcus två månader, och jag jobbar till ett, ska hämta ett paket, och hämta ett par nya inlägg, och sen hem till min fina och bara vara och mysa innan vi går på bio! Får se vad de blir(: 
Nu måste jag sova!! Gosh! Godnatt stooora världen(: hihihiihihihihihiihihihi
 
Fina pojkar<3 Hahahaha videon!♥ Låten♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-09-22 @ 01:27:05 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Ganska bra låt. Zayn är snögg!

Svar: Grym låt!(; Hahah mjaaa, alla är snygggaaa (;
Frida Gustafsson

Postat av: Ovve
2012-09-25 @ 13:11:13

LET'S GO CRAZY CRAZY CRAZY 'TIL WE SEE THE SUN!!! alla är snygga yes indeed.... du med fedde

Svar: Jag?? Pfft! Pappa har börjat gå runt och sjunga på den här hemma nu.... Hähähäh
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: