mysweetestthings -

Tonight let's get some

Hejhopp! Sitter just nu i köket, och ska laga två pajer till ikväll! Ikväll ska vi hem till Bäversjö och äta middag, tror vi blev närmre 20.. Skulle äta typ buffé(: Blir nog väldigt mysigt, längesedan vi träffade alla! 
Igår hade jag och Marcus två månader like I said, och skulle egentligen på bio, men istället blev de typ släktkalas hos honom! Mys(: Så han kan nog följa med till Bäversjö ikväll(: Om han inte är sjuk då vill säga.
Pappa tycker att det börjar bli lite tjatigt med LWWY...(: Hihihi de tycker inte jag :D 
Imorse var det träning och fys! Fyyyy, har gått upp mellan 5 och kvart över sex tre dagar nu.. Däckade vid tio hos Marcus igår kväll.. Sen va jag tvungen att åka hem och sova, och åkte hemifrån tio i sju imorse.. Lite sådär laagom trött nu.. Suck! Imon är jag dock ledig på morgonen :D Wääj! 
Hittade 1900 spänn på mitt rum imorse, studentpengar! Hade nästan glömt av dom! Så nu beställde jag denna! Whopwhop(: 
Nu ska jag laga paj! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2012-09-22 @ 16:24:43 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Ingår det film?

Postat av: Ovve
2012-09-25 @ 13:12:07

sån vill jag meeed haaa!!! så jävla coolt! fatta inte att de va en sån du menade ju... ball! hahaha anders <3

Svar: (((: Joooooo men de äre! (:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: