mysweetestthings -

Watch my face as I pretend to feel no pain

  
Hoppsan hejsan, tre träningsfria dagar, betyder att göra så lite som möjligt! Igår var jag hemma hos min fina, och vi gjorde inte någonting alls förutom att slappa, fram till att vi åkte och åt pizza innan vi åkte hem en snabbis. Sen åkte han till kobacka och jag hem för att sova! Somnade dock vid halv två, och klockan ringde fem! Inte så himla skoojjjj, men pengar får jag ju för mödan! (Jag har jobbat...) Efter jobbet åkte jag och fixade nya inlägg till skridskorna så jag kanske kan sluta få kramp någon gång... Har haft kramp i fötterna varje träning sen typ veckan innan VM (och tillochfrån hela förra säsongen) Sen köpte jag en liten extra försenad födelsedagspresent till Marcus... haha! Och nu ska jag åka in till Göteborg och hämta honom som har jobbat, sen ska vi hem till Anneberg och förmodligen inte hitta på något speciellt(:
Imon ska han jobba, och jag ska träffa min Ovve<3 Sen ska jag fixa mina fransar och jobba till stängning! Sen blir det en grej till om jag hinner!  
Nu måste jag åka! Puss på er fina<3

Kommentarer
Postat av: Ovve
2012-09-25 @ 12:56:43

Vad då för till grej?! :D)) så mysigt och träffa dig <3

Svar: Överraskningsgrej för mamma(; Typ middag(: Mysigast att träffa dig<3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: