mysweetestthings -

As long as you love me♥

Hejsan hoppsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen! Jag har haft fullt upp/egentligen inte.. ^^
Jobbade i fredags och efter det åkte jag in till göteborg och tittade på bio med min pojk! Side effects såg vi, grymt bra!(: Sov hos honom och jobbade lördag kväll! Sen sov han hos mig och så hade vi 9 månader i söndags! Åt pizza till frukost, åkte hem och spelade xbox hemma hos honom och åt söndagsmiddag hos mig vid 18! Sen sov jag hos honom och så körde han hem mig vid åtta tiden på måndagmorgon!(: Jag fixade mig och åt frukost och grejjer och åkte och hämtade johanna halv tio, hämtade ovve vid halv elva och sen åkte vi mot stockholm!! :D 
Åkte biil och satt utanför globen i kylan omringade av skrikande 14-åringar! Stackars grabb! Helt ärligt.. Folk är galna! bankar på dörrar och står och skriker, springer fram och tillbaka och låter han inte vara ifred what so ever.. 
Satt utanför i ungefär en och en halv timme innan vi ställde oss i kön! Konserten skulle börja sju, och halv åtta kom förbandet på scen och körde tre låtar, och sen väntade vi i en och en halv timme innan 10 minuters nedräkningen började! Dat skrik när klockan stog på 10 sekunder. haha ! Men herregud. De va så bra. Så vackert. Sååå. Åh. Dör lite när jag tänker på att det med största sannorlikhet va första och sista gången jag fick se honom. Live. Jag har sett honom live. Dööör. De va så bra. igen. haha^^ Men jag har väntat i fem år på detta! Slapp iallafall stå på golvet/golden circle och ha risken att missa hela konserten eftersom typ 10% av alla på golvet svimmade av värme/vätskebrist/panik... Så de va ju big waste of money om du frågar mig! Stackarna..
Iallafall, efter den grymma konserten va klar så hade jag tappat rösten och hade ingen hörsel på ena örat, va de dags att ta bilen hem igen! så 05:20 landade jag hemma och 9:00 ringde klockan för jobb! Så de blev inte mycket sömn inte! Levde på redbull, dextro och cola! Hjärtat slog dubbelslag och jag kan ju inte påstå att jag mådde jätte bra, men de va de fan värt. Om två veckor ska vi upp igen! One direction denna gången! VIP FTW! 
Annars har jag jobbat hela veckan, och efter jobbet har jag träffat Marcus och vart hemma och imon ska jag jobba sista gången för denna månaden, för på lördag flyger vi till LA! Ska bli såååå nice! Alldeles lagom varmt(: 20-24 grados skulle de va hela veckan tror jag!(: 
De va typ allt jag hade att erbjuda! Blir nog en uppdatering till innan jag åker iallafall!(: Packa ska jag nog göra idag! Längtar(:
Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: