mysweetestthings -

Blind Blind Blind

Hej alla fina! 
Igår va jag, Rebecca, Matte, Pappa och Mamma på Chokladprovning i Göteborg! gottgott! Lärde mig en massa grejjor, och fick med mig tre choklader, som jag hoppas ska vara goda, hem! En från Kongo, en med hasselnöt och en med hallon! (kakaobönan är från Kongo och ska tydligen smaka karamel!) Annars va de en gubbe som föll ihop och fick åka ambulans! Han va 82 och de blev väl kanske lite för mycket för honom eftersom han hade hjärtproblem.. Menmen, han verkade må bättre innan han åkte därifrån så de gick nog bra! Annars har våran husbil brunnit lite, utanför huset, med två gasolflaskor i.. När pappa inte va hemma.. (Eller vi ((det va den dagen vi åkte till Boston)) Så de kunde ju gått lite hursomhelst, men grannarna såg och gatan va full av brandbilar när pappa kom hem från gymmet! Nu är den i Borås och dom avgör om den ska lagas eller skrotas! Lille husbilis): 
Efter chokladprovningen åkte jag iallafall hem till Marcus och åt god mat, sen va vi så trötta så vi orkade inte hitta på något, låg i sängen, tittade på en halv film och gick och la oss! 
Imorse jobbade jag och nu är jag hemma och har stått i köket och dansat till pappas dåliga radiomix, schlager. Massa gamla, typ "hon kommer med solsken till mig" osv.. hahah
Ska lägga in alla bilder från USA på datorn och kanske gör ett litet USA inlägg (förmodligen) här! Packa upp måste jag också göra! Om två timmar kommer min släkt som jag inte har träffat sen i julas, men de är inte så konstigt eftersom jag har tränat/jobbat varje gång alla har träffats.. Jaja, nu måste jag börja! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: