mysweetestthings -

Fade away

Hejsan svejsan! Nu ska ni få höra vad jag har haft för mig!
Inget intressant, så förvänta er inget storslaget! I måndags jobbade jag, och hämtade Marcus och Josefine i Göteborg! Sen sov jag hos Marcus och i tisdags åt vi frukost på Majgården! de va gott(: Sen va vi hemma och spelade lite innan vi gjorde oss iordning och åkte till Bodega och firade Sofia som fyllde 24!(: Efter det åkte jag och Marcus hem till honom och sov där! Vid elva åkte jag till jobbet och så visade lena mig lite hur man beställde! Sen vid två åkte jag hem till Marcus och vi försökte få ner Meya på golvet, som hade hoppat upp i hans soffa och inte vågade hoppa ner igen. Observera att hon är högre än soffan själv, och vågade hoppa mellan sängen och soffan, som stog med typ 1,5 meters avstånd, medans de är typ 40cm ner till golvet. Hon satt där i två timmar tills Emelie kom hem iallafall.. Sen spelade vi lite och skulle kolla på film, men spelade xbox istället eftersom jag förstörde hans dator.... (: oooopsie.. Så vi spelade NHL innan han åkte hem till Charles och jag åkte hem och sov! 
Imorse jobbade jag och idag har jag sålt min första kärra, med hjälp av mor på andra sidan luren.. Det var en utmaning! Nu är jag hemma igen och vill sova! Har inget att göra idag, så jag borde nog packa upp min väska och städa mitt rum... Dags nu.. haha
PÅ MÅNDAG SKA VI TILL STOCKHOLM OCH KOLLA PÅ JUSTIN BIEBER!!!!!! :D Can't wait! FUNFUNFUN! Dock ska jag jobba på tisdag, så de kommer bli en lång och jobbig körning hem! 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2013-04-18 @ 20:14:40 / http://johannameh.blogg.se

AAAAAH. trodde det var en vecka kvar! haha
men vi får turas om att köra kompis :) <3

Svar: de får vi!^^ <3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: