mysweetestthings -

Så länge du är med mig♥

Lyssnar på håkan♥ Det är mysigt♥ Saknar mina vänner.♥ Ska kolla på This Is Us med världens bästa Ovve på onsdag. Lucky or what? Hon är bäst♥ Saknar min turkemmyslemmy♥ Saknar ishallen!♥ Saknar Convivium
Igår åkte jag, mamma och farmor hem till Rebecca och var där i ett par timmar, åt cesarsallad till lunch och gosade med mysmeja(: Sen var jag hemma, och tittade på film och sen åkte jag och hämtade min mobil som hade kommit!(((: Wiiie(: I löve it (: Sen åkte jag och jobbade i fyra timmar och direkt efter det åkte jag hem till min fina Marcus! Duschade, tittade på dexter och gick och la oss, idag åt vi frukost och sen gjorde han sig iordning för kräftskiva, jag körde honom in till kungsbacka och åkte direkt in till fjärås där jag parkerade min bil, för att ta husbilen ut till Åsa! Där vi stog i sex-sju timmar, badade och åt mat(: Mysigt(:
Nu är jag hemma och har vart det ett tag, ska hämta kärleken min på kräftskivan om ett par tmmar!
Nu ska jag se på någon film och fördriva tiden! Puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Emmy
2013-08-26 @ 22:08:06 / http://emmythornelof.blogg.se

Saknar dig med <3 Gullunge!!

Svar: <3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: