mysweetestthings -

Hold on, we're going home.

Hallihallå!
Jobbade i fredagsmorse och åkte in till Göteborg lite senare och hängde på Marcus jobb! Sov hos honom och åkte vid ett tiden mot Tjörn! Tittade op tävlingen och åkte hem.. Kändes skit konstigt att inte vara "bakom kulisserna" och att bara sitta och titta.. Sjukt kul att se alla lagen! Grymma va dom allihop! 
Efter tävlingen körde jag och Sofia hemmåt och jag åkte hem ett tag innan jag åkte och sov hos Marcus! Åkte till Tjörn vid elva, tog dubbelt så lång tid pga snöstormen! Convivium tog hem guldet, och likaså Boomerang, i Ungdomsklassen var det mitt gamla Together som stod på första plats och göteborgslaget Karisma kom trea!(:
Efter tävlingen åkte vi på inflyttningsfika hos min kusin i Lerum, mysig! Och sen åkte jag direkt till Marcus!
I måndags skulle han till skolan och jag gjorde några ärenden under dagen och åkte hem till honom sent för att sova där! Imorse tog vi pendeln in till Göteborg och han gick till skolan och jag gick på möte på aventus! Sen har jag gått runt i Göteborg och köpt lite saker, vart på elboden en stund och sen vart på arbetsförmedlingen och nu har jag precis kommit hem från dagens äventyr! Imon står det jobb på schemat och möjligen liseberg! Annars ingenting, som vanligt(: På fredag jobbar jag i Delin igen! Ska bli spännande för jag har glömt av helt hur man gör.... 
Lägger upp bilder från helgen lite senare! puss

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-12-12 @ 21:37:25 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Gifen <333

Svar: Gifen((:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: