mysweetestthings -

Hur många lingon finns det i skogen?

Hejhopp i lingonskogen!
Haft fullt upp i veckan! Jobb, jobb och åter jobb!
I tisdags fixade jag fransarna och lite så och sen tog jag pendeln direkt in till Göteborg och jobbade på elboden! Tror inte jag bidrar med så värst mycket eftersom jag måste fråga Marcus eller Uffe om saker kunder frågar mig.. Menmen! Sopade iallafall golvet och plockade upp lampor(y) haha
Åkte hem och var med Marcus en stund efter jobbet och sov sen hemma! Jobbade 5:30-13 och åkte direkt ut till Fjärås och passade meja! Sen i torsdags jobbade jag på maxi 5:30-13 och tog pendeln direkt in och jobbade på elboden 14-18! Skyltade om lite mest! Order från Susanne. Haha
Igår jobbade jag 5:30-13 och åkte hem och duschade och gjorde mig iordning. Tog sen pendeln in till Göteborg och "jobbade" några timmar med Marcus innan vi tog pendeln till Liseberg och mötte upp mamma, pappa, Sofia och Jesper! Strosade runt där alldeles för länge, tittade på isshow, åt på Evert Taubes café och tog även en rundtur inne på muséet.. Dom andra spelade och köpte lite julklappar och så! Mamma vann en påse bilar och Sofia vann stjärnvinst på både dumle och chipshjulet..!
Kom iallafall och la mig direkt, så jag somnade vid halv elva tiden. Klockan ringde 5:30 imorse. Opepp för jobb. Men nu är det klart för dagen och jag skall på kalas hos min kusin senare ikväll! 
Nu klär jag granen och ska slappa lite sen(:
Puss

Kommentarer
Postat av: Mami
2013-12-22 @ 19:51:24

Många lingon finns det ;) haha!! Mys på Liseberg var det tycker jag :)<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: