mysweetestthings -

I don't wanna be your hero

Har inte tagit några bilder på julklapparna jag har fått så det får räcka med att jag skriver...(:
Fick en film av mor och far som jag ska byta, en extern hårddisk som jag kanske ska byta också! Fick rosa påslakan med sjärnor på, pengar och choklad. Mer pengar, en biljett till leon lurje och en ny taylor swift parfym! Min favvo(: Av min älskling fick jag julklapp och födelsedagspresent på samma gång! Världens goaste jacka och biljett till Miley Cyrus Bangerz tour! Så ballt! (visserligen va det jag som beställde biljetterna, men de va hans idé och han som betalade..(: ) Är taggad! 
Och till mig själv köpte jag som sagt en tv, ett ps3, en apple tv och ett nytt objektiv!
Före: Gud va rörigt..
Efter:
Eftersom allt är svart är det väldigt svårt att se.. Speciellt när man fotar med mobilen.. Men kameran låg hemma hos Marcus och nu orkar jag inte, så detta får duga!(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: