mysweetestthings -

Julen är här

Anlände precis hemma hos Marcus i ösregn. Firade min julafton hemma hos Yvonne och Ola, mattes föräldrar! Väldigt annorlunda, men det va okej ändå(; haha! Det va mysigt(:
Marcus familj har inte kommit hem än så jag passar på att blogga(:
Jobbade ju igår, och fick sluta en och en halv timme tidigare för att vi va klara så fort(: sen åkte jag hem och va med meja en kort stund innan jag tog bilen in till Göteborg för att köpa strumpbyxor och hängde på elboden i sisådär 5 timmar! Sen körde jag och Marcus hem till mig och kollade på Bingolotto och grejjor fram till elva då vi åkte hem och sov hemma hos honom!
Han vakande jätte pigg vid åtta imorse, först av alla (om man inte räknar med Victor som alltid vaknar jätte tidigt..(: )
Så vi skuttade ner och väckte alla och gjorde kaffe! Sen öppnade dom varsitt paket och jag åkte hem, åt julfeukost och gjorde mig iordning! 
Nu ska jag förhoppningsvis snart få komma in i värmen och jag vet inte vad som kommer hittas på resten av kvällen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: