mysweetestthings -

Ikväll vill jag känna ingenting

Hejsan hoppsan, mycket riktigt har jag inte bloggat! 
Har inte lagt över bilderna från kameran än men de kommer! promise!(: De va iallafall kul! Åkte hem till Gabriella efter träningen och åt thai! Sen tittade vi på tv innan vi började göra oss iordning! Lockade hår och sminkade oss och vid 18 kom laget! Åt lite och lekte lite, gjorde en flagga och tittade på åk från massa andra år! Sen va klockan elva och alla åkte hem! Körde louise hem och åkte sen hem och vände, hämtade sofia, åkte hem och tittade på oth innan jag somnade! Sov till nio och låg i sängen till halv ett, då åt jag frukost och sen vid två gick jag och la mig igen.. haha! vid fem åkte jag till träningen och tränade till halv nio! sen åkte jag hem igen och tittade på oth innan jag somnade! jobbade i måndags, åkte hem till marcus en stund efter! Sen åkte jag till ishallen och sen sov hemma! Igår jobbade jag igen, och åkte hem och sov efter de innan jag åt middag och åkte till träningen! Efter träningen åkte jag hem till marcus och sov där! Nu är jag hemma och tittar på OTH! Sista två avsnitten.. Betyder att jag har sett på 9 säsonger på typ tre och en halv månad.. haha.. Vid ett ska jag fixa mina fransar och vid halv sju är de träning igen! 
Imon är en spännande dag(: Jag öppnar, jobbar till nio, då kommer sofia och tar mina sista fyra timmar, och så åker jag in till wallenstam! Vi ska va med i något inslag om sm med mix megapol!(: Så de ska bli kul! 
Efter det ska jag kanske åka in och äta lunch med marcus och sen hem! Sen ska jag tillbaka till wallenstam och träna på kvällen! (:
Där har ni min vecka! I helgen är de SM.....(:

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-02-27 @ 15:47:30 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Äh, tre månader är ju ingenting (; / hon utan liv som ser sju säsonger på två veckor

Postat av: Mami
2013-02-28 @ 23:12:36

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: