mysweetestthings -

Is anybody out there?

Tänkte bara skriva lite snabbt!(: Spenderade min fredagskväll och lördag dag med bästa Ovve och Stekis((: Vi kollade på film, åt chips, godis, pizza och drack cola! "Ehhhhhh. Jag spillde!" hehe
Sen jobbade jag och åkte efter det hem till Marcus! Vi kollade på två filmer, Röjar Ralf (Mohahahah) och Modig! Fast jag somnade någonstans mitt i Modig.. Sen gick vi och la oss och igår gjorde vi i princip ingenting! På kvällen åkte jag och åt mat och sen tränade och åkte sen tillbaka till Marcus! Imorse åkte han till jobbet, och jag åkte hem någon timme senare! Nu har jag ätit och bytt om! Ska ha två timmars is i rinken, och sen två timmar senare, två timmar dans, så jag stannar nog i stan! Och ikväll kanske jag åker och tränar på boomerangs träning i marconi! Men de passar inte riktigt med tiden så jag får se! Imon är det träning och jobb som står på schemat! Lär väl mest stå och göra semlor! Nu måste jag åka! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: