mysweetestthings -

Not enough for me

De blev en lång dag i måndags! Hade morgonträning, gick på stan och åt lunch med Louise i någon timme eller så, hälsade på Marcus också(: Sen åkte vi till dansen och dansade, jag åkte tillbaka till stan för att träffa marcus med vi åkte hem istället, sen skjutsade han mig in till Marconi och väntade på mig när jag tränade lite! Sen åkte vi hem och kollade på ullared!(: ^^
Igår.. haha.. Hade träning till kvart i ett, backade in i en bil kvart över ett... Åkte och jobbade vid tre och åkte till marcus vid nio! Suck! Skaaaar mig i fingret med en osthyvel också.. Inte en hejdundrandes käck dag.. Minus på kontot.. ): Doh!
Idag har jag tränat "tidig" morgon träning! (10:15-12:15) och va en stund på kungsmässan och jobbet! Såååå nu äter jag lite lönch och om fyra små timmar ska jag åka in och extraträna en stund!(: 
Nu ska jag kolla på 90210 och OTH! Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: