mysweetestthings -

"Baby, i'm right here" smile

Nu är det söndag och jag har inte bloggat sen i onsdags (sämst på att orka.. haha^^) 
Har tränat, jobbat, kollat på OTH och vart med Marcus sen jag skrev sist! Igår hade hela mitt lag lagkväll med Disney on Ice och middag och jag stog på jobbet mellan fyra och tio): blääääää. Öppnade idag också! Åkte hem till Marcus och hjälpte, eller höll sällskap, när han och hans far sätter in högtalare i hans bil, höll ut en timme sen gick jag in! Kååållt! Jag ska iallafall hem om en timme och äta och lite så innan träningen! 
De händer mycket denna månaden vill jag lova! Nu i helgen är det kval 2 uppe i Jönköping och sen är vi hemma nästa helg, helgen efter det är det Leon Lurje och två dagar senare åker vi till Frankrike! Waah.. Spännande! 
Denna veckan ska jag med andra ord, jobba, strassa klänning och tävla! Och på onsdag ska jag träffa Johanna och imon ska jag träffa Emmy! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: