mysweetestthings -

It sure would be prettier with you

Ska vääldigt kortfattat berätta om helgen..
Tävlade korta, gick okej, lite safe, men okej åk!(: De gick bra(: Sen åkte vi till hotellet och sov och sen va de tävling på lördag igen, efter sminkningen fick jag självklart ett jävla migränanfall, så jag va i stor sätt på väg hem.. Men Helen stoppade mig, jag tog en tablett och gick och la mig på sjukbåren i ett rum, laget hade uppvärmning och jag skulle försöka sova, gick inte alls.. Sen kom helen och hämtade mig och jag bet ihop och va med! Åket startade lite skakigt, 4 fall innan två minuter, men efter det va de grymt! Vi vann!((: Bääästa! Och ikväll åker guldgubbarna mot Frankrike! Hoppas på att komma hem med en medaaalj! (: Nu ska jag fortsätta mitt packande.. hahaha! Mitt golv är kaoooooos men min kan inte få fram bilden... Får hoppa genom hela rummet för att nå sängen.. kan inte visa.. doh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: