mysweetestthings -

Shout it from the rooftops

Okej! Hej på er! Nu är det 2013 och ett nytt år! Har egentligen inte så mycket att säga mer än att jag hoppas att det blir ett bra år.
Sen jag sist skrev (26e) så har jag, firat jul hos min morfar, jobbat, firat jul hos farmor, träffat mina tjejjor♥ och fått julklappar av dom, jobbat mer, varit med Marcus♥ och tränat! Sen har jag firat nyår med Johanna, Ovve, Emma och Frida (och massa andra som jag inte kände) hemma hos Jocke i Fjärås! Marcus kom och hämtade mig sen och klockan ett låg jag och sov i hans knä.. Såååå trött! Hela gårdagen spenderade jag med honom och så städade jag lådorna i hans rum. Sov där inatt och imorse skulle han jobba och jag åkte hem! Nu kollar jag på OTH och ska träna i tuve vid halv ett! Hur man kör dit är fortfarande ett mysterium och jag hoppas jag hittar.. haha^^ 
Nu ska jag återgå till mitt oth tittande! 
Puss på er♥
 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2013-01-02 @ 19:43:51 / http://johannameh.blogg.se

asså bilden på mig när jag "spiller"??? sämst skådespelare i världen skulle jag tippa på..

Svar: hahaha så jävla kul..
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: