mysweetestthings -

I wanna tell you things I never tell myself

 
Hemkommen efter en lång dag ute i Fjärås med massor av barn runt omkring, paket, tipspromenad, sång och massa tårta och godsaker! Blev två omgångar kalas, först rebeccas kompisar, jag tror alla hade en liten med sig, fanns ingen över tre år.. de blev en del spring hit och dit! Sen blev det ett uppehåll med thaimat och så kom min grabb, innan nästa gäng kom, släkten. Blev runt 30, och jag sjöng. värsta jag gjort. Sjöng fel, tappade texten och sjöng inte klart sången. så. otroligt. pinsamt. dog lite. 
Nu har jag ätit donken och tränat. Bra combo! Håller på att föra över bilder från kalaset som förmodligen kommer upp ikväll! Imorgon skall jag jobba<33 Öppnar<333333333333 slutar ett <3! och sen ska jag hem till Marcus<3! Sen jobbar jag med min kära kusin på tisdag, hennes sista jobbdag, och efter det skall jag på kalas hos min andra kusin! Jobbar även onsdag, sen är det Augusti! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: