mysweetestthings -

Two is better than one

Träffade fina Johanna i tisdags, åkte hem till henne och vi gjorde inte så mycket, pratade, åkte och handlade och sen var vi hemma hos henne och pratade lite till innan jag släppte av henne på emmas jobb! Sen åkte jag hem och kollade på film och lagade pankakor med nutella i mitten. Gosh. så gott! Senare frågade ovve om jag ville följa med ut, så ut bar det, till port du soleil! Kul va det! Har saknat mina flickor! Marcus körde hem mig och jag gick och la mig dirrrr! 
I ondags kollade jag på film, och fixade mina fransar! Marcus hämtade mig vid fem tiden och vi åkte hem till honom! Han somnade i soffan. med mobilen på huvudet. 2cute.
Tittade på film, gick ut med Meya och gick och la oss ganska tidigt! Sen skulle han jobba på torsdagen, så jag körde honom till jobbet, åkte hem och spelade the last of us när han jobbade, och sen hämtade jag honom.. haha^^ Vi åkte förbi coop på vägen hem och köpte mat. Jag lagade bacon och makaronisar till mitt hjärta och så kollade vi på Olympus has fallen, faktiskt ganska bra!(: 
Somnade relativt tidigt igår också, eftersom lilla meya håller oss uppe om nätterna, skäller, morrar och gnyr. Mitt i natten. Men igår, vid tio i fyra, fick hon någon leksak av marcus så hon skulle sluta hålla på, de hjälpte inte direkt eftersom hon är världens sötaste och står och hoppar upp och ner när hon leker. bredvid sängen. mongo! Men hon slutade nog tillslut för vi vaknade vid tio och då var de tyst(: Sköönt! 
Nu har jag vart hemma i några timmar och ska nog till kungsmässan en stund, är shopping sugen...^^ hihi
Ska redigera klart mina bilder sen också! 
Annars blir de förmodligen film, och så ska jag spela the last of us, grymt bra. 
Pözzzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: