mysweetestthings -

För dig ska jag göra det tusen gånger om

 
Har haft en väldigt stressig dag.. Sov hos min grabb inatt, försov mig och fick skynda mig hem, fick bara i mig en av mina nutella mackor ( hehe(: ) innan jag körde till jobbet, hade fullständigt kaos på jobbet, och kunde andas ut när jag klev ur bilen på parkeringen hemma. Helt seriöst. Fy. Så mycket att göra, hann verkligen inte äta, och det hann ingen annan heller, så ingen lunch men mamma lagade mat till mig när jag kom hem! Jordgubbar fick jag också(: Imon jobbar jag inte förrän klockan tre, skönt! så nu ska jag upp till katten, sen ska jag köpa present till min lilla ettåring(: Meja fyller ju redan ett år om en månad! Och eftersom min familj är konstiga och redan är klara med sina presenter till henne får jag väl också börja! Imon ska jag sova hos Marcus, och jobba på torsdag igen! Typ samma tid som imon... Jobbar öppning på fredag och seeeeen är jag helt ledig i helgen! (tror dock det var något jag skulle göra på typ lördag natt... Men jag har verkligen ingen aning om vad.. Så jag säger att jag är ledig... Jobbar inte iallafall!) Nu måste jag gå till misse och ge henne kvällsmat! Bortskämda kissemiss(: Här får ni en väldigt stor bild (och suddig) på Missemåns. (ja, det är en tjej) 
Pusshajjjjjj♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: