mysweetestthings -

Hit me with an encore

Hejsan hoppsan! Igår kollade jag på senaste avsnitten av Teen Wolf och sen tittade jag på People like us, Just Wright och Honey! Somnade någon gång efter fyra och mamma väckte mig vid elva imorse! Idag har jag kollat på present till Meja utan resultat, ska beställa hem från le internet! 
Jag ärrrr såå trrrööött.. Vill inte jobba, men har inte så himlans mycket till val(((((: Får ju pengar iaaaffff! 
Har satt min spotifylista på shuffle, får höra så mycket blandat, så mycket gammalt, har ju allt på samma lista! Himla spännande! Spännande info för er del också! 
Nu ska jag fixa mitt hår innan jag åker till jobbet!(: Måste mata misse också! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: