mysweetestthings -

Never thought it would be you

Hade en jätte mysig midsommar ute i torekov igår! Var där vid fem tiden, spelade kort och åt tårta innan vi åt middag, så gott! Sen gick vi en promenad bort till Torekov innan det blev glass och jordgubbar! Klockan var tio när jag och Marcus åkte hem, han sov och jag körde! Sen åkte vi hem och la oss direkt, och så körde han mig till jobbet imorse, jobbade 6 timmar, med trippel ob, värt, sen gick jag hem och nu har jag passat misse, sovit lite, shoppat lite (borde inte bli lämnad själv..... haha), och ska gå upp till misse igen! Sen ska jag laga lite mat åt mig själv! Och kolla på Ego! Har lite godis som vill ätas upp också! So I've heard.
Spenderade för övrigt typ en och en halv timme på att locka mitt hår igår. Va platt innan jag ens kom fram.. Kul. Bajshår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami
2013-06-23 @ 23:17:05

Sötaste Frida o Marcus <3
Fin midsommarkrans :) fin krans på Emelie med och söta lillebror :))
Shoppat igen ?? Inte bra ;)

Svar: Söt mami(: Han åt upp alla chips! Shoppat loss(:
Frida Gustafsson

Postat av: Anonym
2013-07-07 @ 13:36:48

ofta ni fortfarande är tillsammans när han raggar på andra via facebook?

Svar: Va? :s
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: