mysweetestthings -

We won't stop

Hej alla fina! Igår var det kungsbackas student! Så avendsjuk va jag! Vill också! Hade så himla kul! Saknar min klass! Mpk09♥
Tittade på min kusins utspring och gick sen hem till henne och fixade caben innan vi skulle hämta Sandra! Jag och Sofia åkte runt i kungsbacka och väntade, åkte efter alla flak, de va kul! Haha^^ Alla är så himla glada! Så himla mysigt(: Sen hämtade vi Sandra och åkte några varv, hämtade vatten två gånger också. Hon va så jävla full! hahahaha as kul! När vi hade åkt runt i ungefär en timme så åkte vi hem och släppte av henne hemma, åt lite mat och umgicks, skrattade mest åt Sandra för att hon va så full och sen åkte vi ut en snabbis till Åsa och grattade Amanda♥ De va så längesen jag va hemma hos henne! sjukt! 
Efter en snabbis där och lite mer mat åkte vi tillbaka till Sandra och jag fick sen snabbt åka upp till jobbet och stänga, så två uppvaktningar, köra studentbil och jobb hanns med på samma dag! Sov hemma och öppnade imorse! Så nu har jag jobbat och ska inte jobba förrän om 11 dagar! Det firade jag med en glass på Ica när jag växlade pengar och grejjer inför turkiet! Sen har jag gjort fransar hos bästa syster och ätit jättegod grillad mat! (Korv ofc)! Nu ska jag packa så jag har det gjort! 
Imorgon ska jag till tandläkarn, får se hur det går... Sen ska jag träffa Marcus och sova hos honom förhoppningsvis!
Nu ska jag packa! Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: