mysweetestthings -

Det kommer aldrig va över för mig

Har egentligen inget speciellt skojj att skriva, men de va ett tag sen jag bloggade... haha^^
Okej.. Igår hade vi träning, sista dansen, Louise fyllde år, vi fick kladdkaka, jag sov hos Marcus, somnade tidigt, och nu sitter jag hemma och tittar på The Adventurous Adventures of One Direction 2! Tittade på the last song, the first time och so undercover igår! (notera att jag har två jobb lediga dagar som bara ägnas åt att slappa)
Vill börja packa inför USA, men de är alldeles för tidigt...): haha jag längtar så!(: 15 dagar kvar!(: 
Resten av veckan är det typ jobb på schemat! Imon ska jag jobba, och sen in till stan en stund.. Imon är vi träningslediga och idag har vi hela träningspasset! på torsdag är de is som vanligt och jag jobbar morgon även då! Ska nog göra fransar då också! På fredag öppnar jag och på kvällen har jag för mig att jag har något inbokat, men jag kan inte minnas vad.. På lördag är vi träningslediga! och på kvällen ska vi fira Louise! Ska bli skojjjj!  
På söndag är jag totaly ledig! Göttttttt äre! 
Sen jobbar jag måndag, tisdag, torsdag-söndag och tisdag veckan efter, och på onsdag så går flyget mot Boston!!(: Wiiie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: