mysweetestthings -

Finland says hello!

Idag blev vi väckta halv nio och åt god frukost och gick och la oss igen!^^ haha! Vid halv tolv gick vi till ishallen, tränade grymt i 45 minuter, och gick tillbaka till hotellet! Nu har vi ätit och har 5 timmar ledigt till shopping eller vad vi vill! Men jag sparar mina pengar till New york, bara en månad kvar! tagg. Ska iallafall in till stan och titta lite! Måste köpa en ny vattenflaska eftersom helen gjorde sönder min förra veckan.. Annars ska vi bara äta mat idag också.. 20:00 )(19:00 hemma eftersom de är tidsskillnad(och detta är verkligen jätte onödig tråkig info så jag ska sluta nu)) 
Hörs en annan dag! Puss♥
(älskar att det står på svenska nästan överallt) (hatar att det är jättemycket slask..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: