mysweetestthings -

This is harder than it seems

Har jobbat på som en gnu sen vi kom hem från finland.. Har öppnat alla dagar och jobbar kväll imon, och öppnar på söndag! Längtar till måndag när jag kan få sova ut. ja tack! Inatt fick jag nog migrän igen (hade de i finland också) så de va inte jätte kul att jobba med den huvudvärken.. fick gå 30 minuter tidigare iallagall(: Igår hade vi uppvisning, och åkte vårat grymmelånga för sista gången! Jag åkte.. gick väl okej. 
Ikväll ska jag sova hos Marcus och ska va i ishallen halv åtta imon bitti! 
Nu ska jag kolla på något program och försöka sova lite.. 
Längtar förövrigt något förbaskat mycket till usa.. få shoppa massa, har ju sparat ganska länge och inte köpt något på hela året! (förutom en jättefin väska som jag fick hem igår!!(: ) Can't wait! 19 days to go!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: