mysweetestthings -

We can learn to love again

Hejsan hoppsan! 
Håller just nu alla mina tummar för att jag ska komma iväg till USA, och häromdagen träffade jag min oliv och så bokade vi resa till Turkiet!((: 
Har inte haft så förbaskat mycket intressant för mig, typ jobbat, tränat, sovit, jobbat, träffat Marcus, jobbat mer! Spelat Tomb Raider, som jag och pappa brukade göra när jag va liten, har jag också gjort! Bara för att jag är så jävla pepp på USA, funderar jag på att packa nu, även om de känns tidigt.. Vil åka nu! Har iallafall haft min sista teamåkningsträning nu. ever. och de suger lite, även om de är skönt att sluta, så hade jag gärna fortsatt, i convivium iallafall! Får nöja mig med att sitta på läktarn! Ikväll jobbar jag stängning, 16-22, blä. Imon jobbar jag 8:45-15. Kommer säkert försova mig och vakna en timme sent bara för att jag ska glömma ställa om klockan.. Men de är trippelob, så de är okej((((: På söndag kväll vet jag inte vad jag ska hitta på, men jag iallafall ledig på måndag, och ska träffa stekis!<3 (: På tisdag jobbar jag en stund, och på onsdag morgon åker vi!!! :D Planen är att jag ska ställa om mig natten mellan tisdag och onsdag, men de kommer inte finnas någon tid till sömn på resedagen, förrän typ vid tolv eller va de va, och palla va uppe så länge.. får se hur de blir! Kanske ska börja redan natten till tisdag?
Skitsamma! Idag ska jag iallafall jobba som sagt, och kanske tvätta bilen, och så ska jag försöka hinna växla dollar! 
Pusssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: