mysweetestthings -

Everything has changed.

Känslan att gå in på sitt nystädade rum♥
Har städat sedan klockan fyra, med en kortpaus för bacon omelett som mamma lagade! Har städat, lagt allt på rätt ställe, dammtorkat, rensat och slängt allt som inte behövdes vilket var en hel del! Har egentligen alldeles för mycket kvar, men det tar jag någon annan gång! Letade egentligen efter en skiva, som jag självklart har tappat bort och inte hittade.. surt!
Annars har jag ätit lunch med mamma och farmor på tullen idag! Imon öppnar jag och sen ska jag besikta bilen! 
Nu ska jag snart krypa till kojs! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Olivia
2013-05-25 @ 13:08:54 / http://heartman.blogg.se

har försökt städa hela dagen.. haha går ju sådär.. duktig du är <3

Svar: äsch! de tog ju ett tag att ta tag i de också!(; <3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: