mysweetestthings -

I hope you had the time of your life.

Kände att det kanske va dags att blogga! Har inte haft ork eller tid till de! 
Veckan i LA med Marcus var så jävla bra. Hade de as mysigt och de va verkligen som en semester, sov ut och va utvilad när man kom hem! (Somnade dock vid typ 19 och vaknade vid 3.. Jetlag i love you.) hade inte ork att vara uppe så länge, men att vakna så tidigt va väldigt mysigt! Kunde ta de lugnt hela morgonen och var ändå utanför dörren senast 10! Under veckan gjorde vi inte så jätte mycket, gick väldigt mycket dock! Shoppade, gick till beverly hills, var VIP på universal, träffade Carro, kollade på skejtare och badade i badkar! Hade inga planer för någon dag och tog dagarna lite som dom kom(: Har massa bilder, men dom ligger forfarande på kameran, så de får bli en annan dag(: 
När vi kom hem så förlorade vi en dag (åkte lördag morgon och va hemma söndag kväll) så jag fick i princip åka direkt hem och lägga mig! Öppnade på jobbet på måndag, och tisdag och åkte direkt efter jobbet till Stockholm för att kolla på One Direction!(: Konserten va på onsdagen, alltså en vecka sen. Och de va så jävla bra! Så vackert, och så fint och åh. så. bra! Kan inte förklara, man måste va hard core fans och ha vart där för att förstå..^^ 
Efter det har jag mest jobbat, och jobbat, och jobbat! Vart med Marcus och igår fyllde hans syster år, så vi åkte till kungsmässan med henne och köpte födelsedags present! Och innan det färgade jag håret rött. ^^ 
Idag har jag jobbat och nu måste jag städa mitt rum! De är så stökigt och jag har inte packat upp någon av mina väskor.. Grejer överallt, jag skojjar inte! Imon och på fredag öppnar jag på jobbet igen! blä!
Nu ska jag börja städa! Pusshaj! 
Mitt hår i förrgår.
Mitt hår nu. Ni fick de i två ljus, men man måste se de i verkligheten, svårt att få till rätt färg på bild.. Jag är nöjd iallafall!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: