mysweetestthings -

Pour me something stronger

Hejhopp! I Fredags efter jobbet fick jag stressa hem och byta om och fixa mig iordning, och 45 minuter senare började folket rulla in! Skulle ha avslutning med jobbet, för mammas del! Väldigt väldigt trevligt och kul! as gött gäng på typ 18 pers(: Åt god mat och drack, sen lekte vi lekar innan klockan slog tolv och vi åkte in mot kungsbacka innerstad! Landade inne på blackpearl och va där och dansade lite och så i cirkus en och en halv timme innan några åkte hem! Jag bland annat, Matilda, Sofia och Sandra också! Jag gick och mötte Marcus, som skejtade bakom åhlens och satt där ett tag innan vi åkte hem! Sov hos honom och åkte med honom till jobbet på morgonen! Hjälpte till att packa upp grejer och gick ner i världens äckligaste källare i totalt mörker eftersom proppen hade gått... big nono. Sen åkte jag hem, somnade och försov mig till jobbet, jobbade till tio och fick sällskap av min prins den sista kvarten! Sen åkte jag hem och försökte sova ut men va förbaskat trött när jag vaknade imorse ändå! Idag har jag jobbat igen, och nu ska jag snart åka till rebbe på morsdag middag! Saknar bäbis((: Hon är så duktig, kan nästan gå(: Sötaste!
Nu måste jag göra mig iorning! Imon jobbar jag igen, sen är jag ledig från jobbet i två dagar men då är det två studenter! Sååå vi hörs! Puss♥
Bara lyssna. Så bra!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: