mysweetestthings -

All that you want

Nästan en vecka har gått utan bloggande, och jag har inte orkat ta tag i det helt enkelt.. Men det kändes som om det var dags nu! 
Under denna veckan har jag fyllt 20, firat min 20års dag, träffat världens finaste Emmy, vart med min familj, träffat Meja, vart med min fina pojkvän och massa annat.
I onsdags fyllde jag ju år, och kvällen innan kom Marcus hit och åt räkmacka med min mor och far, (jag va ju självklart där med kötbullemackan i högsta hugg) sen kollade vi på film i min säng innan vi somnade! På morgonen fick jag lite paket och sen åkte vi till kungsmässan för att äta frukost, jag, mamma och Marcus! Mysigt(: Sen gick jag och Marcus ett varv på kungsmässan och letade efter jacka till mig, hittade inget och tog bilen in till göteborg för att leta vidare! Gick runt i två-tre timmar innan vi tog bilen hem och gjorde oss iordning för middag. Åt middag på esters med mamma, pappa, rebecca, sofia, matte, meja, farmor, marcus och jag! mysigt(: Åkte sen hem och åt tårta och kollade på klipp när vi var små!
Jobbade på torsdagen och åkte efter det hem till fina Emmyslemmy, lagade makaroner och falukorv, tittade på film och pratade om allt och ingenting i 6 timmar innan jag åkte hem! Jobbade fredagmorgon och åkte hem till Marcus efter det! Tog pendeln till Göteborg ihop och jag åkte med Susanne till Mattias lägenhet för sista gången! Sen gick jag och Marcus och åt lunch och jobbade de sista timmarna! Åkte hem till honom efter det, hjälpte susanne med hennes dator, tog en tripp och köpte lite gott på maxi innan vi åkte hem till honom, åt hemmagjord pizza, tittade på wolverine och åt chips! Jag somnade tidigt! 
Körde Marcus till jobbet i lördags och sen gjorde jag mig iordning för kalas! Vid 4 tiden rullade över 30 pers in, släkten och pojkvän+familj, de va fullt med folk överallt.. haha! Fick massa fina presenter bland annat en ny GHD♥ (har vart glapp i sladden på min gamla ett tag, mäktigt irriterande). och åt mat och god tårta(: 
Efter kalaset åkte jag med Marcus hem och tittade på 100 höjdare innan vi somnade bland hans 6 fluffiga kuddar (i hans jätte trånga 90-säng..haha)
Igår kollade vi återigen på jacka till mig utan resultat. Sen åkte jag hem och letade jacka på nätet. Sen åkte vi till rebecca och åt farsdagmiddag! Gick och la mig sent och försov mig imorse! Idag skall jag förhoppningsvis sova hos min grabb och imon händer ingenting.. Jobbar på onsdag! 
 
Tången skimrar i olika färgen, grymt snygg!(:
 

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-11-12 @ 15:52:44 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Men shit pomfritt! Grattis i efterskott! Använder bara Twitter och tumblrrrr just nu och då missar man några födelsedagar

Tänkte smsa dig om ghd-tång, men har glömt av så tar det här. Var kan man köpa? Ska nog önska mig i julklapp (:

Svar: Haha de är lugnt(; tack!!(:
Man kan köpa på många salonger, eller ifrån nätet, men om du vill så kan du få köpa min för 300! Är glapp i sladden men den fungerar felfritt annars(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: