mysweetestthings -

Hopeless, head over heels.

Sitter atm i mitt kök och väntar på Marcus. Har idag hunnit med massor, typ, jobbat, ätit lunch hemma hos rebecca och busat med Meja, tittat på Glee, betalat räkningar (försenade, bortglömda), vart med Rebecca, Mamma, Pappa och Meja på kungsmässan och strosat omkring+fika på EH. Sen efter det har jag i princip legat i sängen hela dagen. Suttit med Mor, Far och Sofia vid matbordet i någon timme och skrattat och pratat. Sen kollat på idol. Wtf på resultatet dock. Har aldrig tyckt om Kevin. 
Är väldigt hungrig.. Kan inte äta.. Det gör ont.. Och de är jobbigt.. Snart går det förhoppningsvis över (Y). 
Jonas Brothers släppte i veckan sin sista "skiva" (5 studio låtar och 10 live låtar, dock har jag bara hittat nio av de tio) vilket va lite tråkigt. Och dumt. Men skivan är bra! Och min favorit är med, bättre än aldrig förr. Älskar den.
Nu ska jag dricka några glas vatten innan det bär av mot Anneberg!
Sov gott, det kommer jag göra!♥ 

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-11-30 @ 20:24:09 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Att det gjorde the fox med massa dockor??? Hahahh

Svar: Så jävla skumt avsnitt.. Hahaha!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: