mysweetestthings -

I'm wide awake.

Jobbade som sagt 05:30-14, och fick en timmes rast<3 så skönt! Första gången i det nya lunchrummet också! Efter jobbet var jag sugen på våfflor, så jag gjorde det och sen har jag bara typ slappat! Kollat på Nashville, plot twist of all plot twists. En annan rolig film och drömmer mig just nu bort till varmare breddgrader. LA. Saknar det. Mysigaste semestern. Att vakna upp "mitt i natten" med min pojk, sätta på tvn och titta på tabitha och sen bada badkar innan solen har gått upp. Mys level over 9000. (att vi bara var ute till solnedgången en gång är ju ett skämt, somnade med andra ord ofta innan/låg i sängen innan solen hade gått ner..)
Imorgon jobbar jag 5:30-12:30 och åker direkt iväg efter det. Vart de blir får ni veta en annan gång. Mohahahahahhahahhahahaha. Ska iallafall ta med mig min kamera, datorn skall med också, tung packning imon! När jag är klar så åker jag nog direkt in till Marcus och hänger med honom en stund på jobbet innan vi vandrar iväg för att äta någonstans innan vi går och tittar på bio! Sen åker vi nog hem till honom och sover! 
Ser fram emot imorgon! Snart ska jag sova, så jag är pigg hela dagen! 
Marcus tyckte jag såg ut som en mask. Men sängen är huuuge. (typ två och en halv dubbelsäng) och jag tror vi hade sju kuddar. jag som bara använder en.. hahha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: