mysweetestthings -

Long hair, don't care.

I fredag jobbade jag till halv ett och tog sedan bilen direkt in till kållered och gjorde löshår((: Whopwhop
Sen tog jag pendeln in till göteborg, gick till elboden, och hängde där i ungefär en timme innan stängning! Sen gick jag och marcus och parkerade om bilen, gick och åt mat på pizza hut, gick tillbaka till bilen, körde till bergakungnen och kollade på Don Jon. Konstig film.. Haha!
Sen åkte vi hem och sov direkt. Igår åkte jag hem på morgonen och så vid halv elva åkte jag och mamma in till Landvetter och kollade på pre-event! Så kul(: Grymma lag och program, så stolt över Convivium<3 Boomerang va grymma! Så coola program! Ska bli grymt kul att se första tävlingen, om tre veckor! :D 
Vid sex tiden var jag hemma igen och åt middag med mamma, pappa och bäversjö! 
Imorse jobbade jag, och träffade fina Johanna(: ♥ Nu vet jag inte riktigt vad som händer, har ätit mat och ska förmodligen hem till Marcus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: