mysweetestthings -

People talk shit but we don't listen

Det bästa med att vara ledig är att sova hos sin älskling. Mysigare finns inte. Det var med andra ord det jag gjorde igår, han hämtade mig på väg hem från skate och vi duschade, tittade på känn ingen sorg (säger dom flesta replikerna genom filmen haha) och somnade i soffan! 
Imorse vaknade jag av att han låg och kliade mig på ryggen, så mys^^ Sen drack jag kaffe, smakade förjävligt. Tittade när han spelade assassin's creed och jag vet vad jag kommer göra när han har gjort alla uppdrag...((: Freeplay ftw. Vid ett åkte han och jobba och körde mig hem innan. Jag har vart på arbetsförmedlingen, köpt lite grejjor på kungsmässan och tagit en sväng ut för att fota, men tog inte ett enda kort.. hehe. 
Kakorna jag bakade igår smakar förövrigt som kladdkaka, så goda.
Sitter atm i min säng och letar jul/nyårs kläder, inte för att jag har någon aning om vad jag ska göra på nyår, men alltid trevligt med en outfit om något skulle dyka upp.
Längtar mycket till jul just idag.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: