mysweetestthings -

I pray I have a life that's good♥

Idag har jag vart och fått lite papper och tider på Ica Maxi (fick jobbet((: ) och imorgon ska jag säga upp mig på pressbyrån.. hjälp.
Annars skall jag till aventus och fika med Matilda! Får se vad som händer mer.. På torsdag skall jag iallafall till sjukgymnasten och försöka få ordning på min rygg och funderar på att åka in till göteborg och hjälpa till på Elboden lite.. Jobbar mitt första pass på Ica på fredag! Så nu vet ni vad jag har för mig!
Hoppas ni har en trevlig vecka so far! Nu ska jag spela sims och äta peanut butter cups (Kärlek till dom.)
Puss♥
 
Den här låten går på repeat<3 (startar vid 0:42) (Förövrigt bästa serien)

Kommentarer
Postat av: Mami
2013-10-23 @ 18:55:50

Grattis !! Du är bäst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: