mysweetestthings -

You're all that matters to me♥

Stängningen igår gick bra, va mest stressad över att inte kunna larma på/hinna ut i tid.. 
Dock tappade jag 100 spänn någonstans mellan butiken och lunchrummet vilket innebär att den är long gone): Har inte råd att tappa pengar.. Får inte lön förrän november, och förmodligen ingen a-kassa denna månaden eftersom dom är dåliga.
Min älskling hämtade mig på jobbet igårkväll (har ingen bil eftersom min far lånar den atm.. (krockade med sin bik förra veckan så nu blev jag utan....)) och så åkte vi hem till honom och la oss i sängen för att titta på film! Men hittade ingen så vi somnade istället! Somnade runt två och gick upp vid halv nio imorse, fick skjuts av mamma hem och nu har jag ätit frukost, passat katt och vart hos läkarn! Ikväll har jag stängning igen, hoppas det är lika lite folk idag men att tiden går snabbare! Sen kommer mamma och hämtar mig. (går ingen pendel så sent heller....) Så ska jag "sova ut imorgon"! Och imon ska jag först på arbetsintervju på Ica Maxi (!!) och sen in till stan, kolla på en jacka, jobba hos Marcus och plocka upp jul leveransen, och sen hem! 
Nu är jag törstig.. See ya! 

Kommentarer
Postat av: Mami
2013-10-17 @ 16:37:20

Du är duktig du <3, imorgon kommer lill Mejis på frukost så så gick det med den sovmorgonen ;))

Postat av: Olivia
2013-10-19 @ 15:03:58 / http://heartman.blogg.se

Krockade din pappa med sin bik? Haha..
Ica Maxi! Hur gick det?!?!?!

Svar: Ha ha ha jätte kul! Tönt(:
Jodå, de gick okj! Han ska höra av sig i veckann
Frida Gustafsson

Postat av: Johanna
2013-10-19 @ 15:18:44 / http://johannameh.blogg.se

maxi! vem träffade du? :)

Svar: Maxi! Andreas!(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: