mysweetestthings -

I miss you even though you're still here

Tänkte skriva något spännande men har inte kommit på något än.. Var iallafall hemma i lördags, Marcus kom hit en stund och kollade på kick-ass 2 med mig en stund innan han åkte iväg och så åkte jag hem till honom lite senare! 
Slapp röra på mig för att fixa frukost i söndags utan fick det serverat av min fina. Sen gjorde vi inget vettigt under hela dagen, och han körde hem mig på kvällen och jag sov hemma för fösta gången på två veckor! Tomt!
Städade mitt rum och så i lördags. Och bakade kladdkaka. De va mysigt!
Ikväll kommer min fina oliv hit! 
(Tog precis på mig min studentmössa out of boredom.. Antingen har jag fått ett väldigt stort huvud, eller så har den kanske alltid vart såhär tight.. Hur i hela friden fick jag plats med en fläta..? Blodet stannar upp. skojjar inte)
Pözzzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: