mysweetestthings -

Jag är fortfarande samma

Igår shoppade vi på två ställen,la maquinista och diagonal mar, med forever21 och primark i sikte! Shoppade inte så himla mycket. Spöregnade gjorde det även en stund, dock när vi var mitt emellan shoppingcenterna! Stod i kö till primarks kassa, genom hela butiken, i närmare 40 minuter.. Och de enda jag köpte va en borste..
Idag har vi vandrat och tittat oss lite omkring! Hittade brandy melville förut också, men eftersom de är söndag är allt stängt):
Nu ska vi göra den dagliga träningen och sen förmodligen ut och äta middag typ!
Imon är det dags för hemfärd! Puss<3


Kommentarer
Postat av: Frida
2013-09-09 @ 10:03:14 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Den där kyrkan på sista bilden ser ut som ett pepparkakshus.

Svar: Haha ja typ^^
Frida Gustafsson

Postat av: Amanda
2013-09-12 @ 23:12:53

Du är en av de finaste tjejerna jag vet! Guvd vad jag saknar dig!

Svar: Saknar dig med finaste!<3 vi får ta och ses! Guvd(/
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: