mysweetestthings -

All we are

Hela den här gips-operations grejen är verkligen inte min grej. Igår tog jag en sväng om varbergssjukhus igen. (ni får ursäkta stavfel osv, har bara en hand i funktion så detta tar lite tid..) Gjorde om mitt gips eftersom det satt för hårt och jag inte hade någon känsel. Sen körde jag (jajja mig) till fjärås och hälsade lite på majs Meja! Får se om jag orkar fixa något med bilderna jag tog snart. (har inte skrivit här att jag har ny kamera va? det har jag iallafall, grym är den) Mår för övrigt ganska dåligt. mår illa atm och det spelar ingen roll hur jag än har den jävla armen. det gör ont i vilket fall. Sov hos Marcus inatt och åkte med honom till jobbet. (smärtan går lite i vågor. beroende på om, vad, och hur mycket tabletter jag tar) och efter det åkte vi och hjälpte Ken, Gud, att flytta upp hans nya soffor. Eller jag höll upp dörren medan de svettades och gick i trappor.
Har haft gips i tre dagar och har verkligen redan tröttnat. Vet ni hur svårt det är att ha en användbar arm? Att sminka sig med vänster? Att inte kunna sätta upp håret? herregud. nu blev jag yr.
Ska iallafall sova hos Marcus inatt igen(: Nej, vet inte vad mer jag har att säga. So long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: