mysweetestthings -

Är så trött

Sitter just nu i lobbyn på Sankt Jörgen park resort, där jag är modell för ghd. (Tack sofipropp) var här vid sju imorse och har fått håret fixat och grejjor. Det är kurs här förstår ni och jag + 4 till är hårmodeller! Är väldans massa hungrig och har inte sovit en blund inatt. Vi har inget att göra atm, medans frisörerna har workshop och får göra en av fem hårstylingar på en docka. Vid tolv ska vi äta lunch, sen är det dags för uppsättning! Har inte orkat blogga och inte "hunnit" (har prioriterar kuwtk) redigera alla bilder jag har tagit i veckan...(: har ju färgat om mitt hår. Tror inte jag har sagt det.. Och vart flätmodell på flätkursen. Annars har jag jobbat, ätit lunch med Marcus, städat Marcus rum, letat efter Marcus "borttappade" pass, firat Victor som har fyllt 6, ätit middag med hela pappas soda av släkten hos farmor och fotat lite som sagt. Mest egopics som vanligt..(:
Inatt sover jag hos Marcus och imon är jag ledig, så jag får se vad jag hittar på! Nu ska jag återgå till att göra ingenting! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: