mysweetestthings -

Bound to you

Okej, knasigaste dagen! Vaknade vid kvart i sex hemma hos Marcus, duschade och åkte sen till Varberg! Kom dit vid halv åtta och kom relativt snabbt in till min säng! Där satt jag dock och väntade, fick piller och bytte om, fram till klockan var strax efter 12.. Då blev jag sövd och grejer och vaknade upp två timmar senare, med gips upp till armhålan. Vilket betydde att de fick sy ihop mina ledband. När jag vaknade upp var jag såååå förvirrad och fattade ingenting. Doktorn bara pratade på, tror jag. Har inget minne av första timmen efter jag vaknat.. 
En timme senare åkte jag med Marcus därifrån!(: Nu är jag hemma och har ingen känsel i lillfingret.. Har tydligen väldigt mycket smärtstillande.. Nu ska jag titta på film eller något och vila armen! Smärtan kommer dock krypandes och jag fruktar inför när bedövningen släppt helt.. Ska förövrigt vara sjukskriven i 10 veckor.... Wiho. kommer vara såååå rastlös.
Jag är inte fullt så nöjd som bilden visar.. Bara för att Sofia kommenterade det så är det min tunga och inte min underläpp som är stor. Can't be unseen.. Hahaha dör lite
 

Kommentarer
Postat av: Mami
2014-04-25 @ 23:38:49

<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: