mysweetestthings -

Ny design!

Äntligen. Skojjar inte när jag säger att jag har jobbat på detta i närmre tio timmar skulle jag tro. Enbart för att jag inte har någon aning om hur man gör med alla koder hit och dit. Men google är din vän. Det är några detaljer kvar, men jag nöjer mig såhär just nu och så ska jag se om Emmy kan hjälpa mig  sen när hon kommer!(:
Igår fixade jag med designen, redigerade lite bilder på mig och Meja. Hon är så söt va. Träffade henne en liten stund på dagen. Sen kollade jag på mig äger ingen innan jag somnade. Vid elva åkte jag hem till familjen Hugosson och gick en promenix med dom bort mot Annebergshus där Annebergshus dagen ägde rum! Mor och far mötte upp oss där. Mycket trevligt. Massa roliga aktiviteter och grejjer! Ankrace bland annat. Jag vann inte ): Ska försöka lägga upp några bilder någon dag. om jag orkar((:
Nu måste jag städa mitt rum innan Emmy slemmy kommer, annars kommer jag få skäll!(; haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: