mysweetestthings -

I don't even know where to start

I fredags tog jag och Sofia bilen ut till Krokvik där mamma och pappa stod med husbilen över natten. Hade fotokurs med henne, haha. Så jag tog några bilder som kommer upp på bloggen inom kort, ska föra över bilderna till datorn först bara.. (: Vi åt mat och badade och åkte hemmåt vid tio tiden.
Igår stog kräftskiva hemma hos Rebecca på schemat, så där hamnade vi vid fem tiden och jag åt ofc pizza. (: 
Åkte hem vid elva och jag somnade strax efter fem imorse.. Hehe(: Funderade på att åka ut och fota soluppgången när jag ändå var pigg men solen hade redan gått upp så jag var liksom för sen..): 
Men jag håller på att redigera bilderna på Johanna och har äntligen köpt en ny sladd till min externa hårddisk (inget glapp, yeey) och fick slänga 700 spänn på en ny laddare till macen. blä

Kommentarer
Postat av: Anonym
2014-08-03 @ 22:23:57

så fin bild! :D

Postat av: ida foto. ♛
2014-08-03 @ 22:24:00 / http://prinsesc.blogg.se

så fin bild! :D

Svar: Tack så mycket!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: