mysweetestthings -

I never wanna live without it

Inte hänt så mycket sedan i lördags, hade en mysig söndagsförmiddag med Marcus innan jag åkte hem för att gå på kalas för min kusin! I måndags jobbade jag och efter jobbet åkte jag och lämnade in min kamera på lagning..): Så nu är jag kameralös i tre veckor (!) Börjar redan känna paniken. I tisdags var jag ledig och spenderade hela dagen framför Sims. hehe
Igår var det jobb och sims igen, men åt lunch tillsammans med farmor, faster, pappa och Sofia! lite halv spontant sådär. Trevligt!(: 
Idag har jag jobbat, kollat paradise och redigerat bilder (som jag började göra förra veckan innan photoshop krashade..) så NU kommer bilderna från krokvik upp.. haha, bättre sent än aldrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: