mysweetestthings -

Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever

Har inte gjort så mycket mer än att tittat på serier (got, finding carter och massa andra) de senaste dagarna, sov hos Marcus iförrgår och spenderade halva dagen där igår. Hans familj är hemma igen så det blev lite fika och grejer! I helgen är det dags för Fegen igen (dit vi åkte förra året och umgicks med Bäversjö (där jag och Marcus sov i bilen)) Marcus följer dock inte med iår): han ska ut och campa med sina vänner, sadface. Det kommer dock bli himla bra ändå! Blir nog en himla massa bilder iallafall, kollat vart solen går ner och upp så jag får se hur det blir med de(:
Eftersom Marcus inte ska med behöver jag någonstans att sova så efter lite planering så ska jag sova där Sofia sov förra året, Sofia bredvid mamma och pappa o garaget. Hahahahah. Tycker det är så roligt.. 
Pappas sovplats och madrass:

Kommentarer
Postat av: Jossan
2014-08-07 @ 22:25:50 / http://morotenpeter.blogg.se

Så söt blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: