mysweetestthings -

Taylor Swift♥

Som sagt jobbade jag i måndags, gjorde ont i handleden "men det var kul att vara tillbaka". Motivationen är ju på topp när man går upp kvart i fem för att vara hemma vid åtta igen.. Dessutom tjänar jag mindre pengar på att jobba. 
Sov iallafall hos Mackelito i måndagskväll och spenderade hela tisdagen med honom!(: Körde Josefine till Göteborg, hämtade henne senare på annebergsstation och hämtade Victor hos en kompis. Kollade även på Maleficent, Idol och Captain America! Gött när regnet öste ner på utsidan. 
Idag har jag jobbat igen, var hemma innan åtta och åkte med pappa till Rebecca och Meja vid nio tiden! Var bara där en kortis och nu har jag kollat ikapp alla serier och har ingen aning om vad jag skall göra förrän jag ska gå och lägga mig....(:
Om ni inte har sett denna, se den, så rolig. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: