mysweetestthings -

We're still here

Fy vilka långa dagar jag har haft denna veckan. Kan bero på att jag inte har gjort något vettigt men också på det faktum att jag kommer hem innan åtta och har ingen aning om vad jag ska göra.
Jobbandet går okej än så länge, plockat upp mycket barnmat vilket inte är så tungt. Fick inventera "hela passet" igår också.
Onsdag och torsdag förmiddag har jag träffat Meja. Har kollat på typ 10 avsnitt av olika serier och sju filmer. Haha
Fotat lite och så har också gjorts. Ångrar så att jag inte fotade soluppgången innan jag bröjade jobba, vill ju inte spendera min sovmorgon ute på något fällt för att se dagens första strålar, hur lockande de än låter.. Haha
Imon jobbar jag lite frukt och lite Kolonial, typ 6:30-10:30 eller något sånt.. Får se hur de går med frukten dock, bara tunga grejer i princip..
Hittade typ 200 bilder på min dator som jag hade glömt redigera, så de kommer nog upp några bilder inom de närmsta timmarna eller så. 
Imon ska jag på bröllop tror jag, annars ingenting. Ledig söndag, whopwhop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: