mysweetestthings -

Du var solskenet

I fredags kom finaste Johanna hit, och vi åt god mat och kollade på French Cup inne i tvrummet med sofia och mamma! På lördagen träffade jag bästa emmy och tog en lång lång promenad med Felix i skogen, handlade mat med henne och Hasan och åkte sen hem och åt pizza. Bytte om till "partykläder"(det var pyjamasparty så det blev myskläder..) och sen fick jag skjuts av pappa tillbaka till Emmy! Åkte med henne och Hasan, plockade upp Filip och Nelly i Filips insane hus, och körde till B.. Billdal? Billdal! Va hemma hos Linnea till ett tiden, fick skjuts av Hasan och somnade i min säng några timmar efter det!
Trevlig partajj, lite annorlunda tema..^^ Ganska bekvämt dock! 
I söndags gjorde jag ingenting på hela dagen, kollade på House och nätshoppade lite! Idag har jag jobbat till 11 och vart på Aventus! Nu ska jag äta maaaaut. 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy
2014-02-04 @ 00:42:48

Min lilla bäbis daggzooor!

Svar: <3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: