mysweetestthings -

I guess I wanted you more

Hjälpte Sofia att vara "modell" för hennes flätkurs igår, tog självklart med mig kameran(: 
Idag jobbade jag i frukten 6-12 och efter det hämtade jag ett paket i förbutiken innan jag åkte hem och började redigera lite bilder och så.. Kollade även på senaste PLL avsnitt. Såååå spännande nu! Sen har jag fotat lite mer. Nu ska jag redigera lite av de jag fotade förut idag. Jag, som varken blir bra på kort eller tycker om att bli fotad, tog typ 200 bilder på mig själv.. Haha så går det när man har brist på modeller(; 
Imorgon står jobb på schemat och ingenting speciellt på kvällen, sen är det jobb på fredag igen! 
Jag ♥ min mega-luva(((:
 
 

Kommentarer
Postat av: Soff
2014-02-12 @ 22:33:13

Tack finaste syster för hjälpen!

Svar: Varsågod(/
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: